Hi, ik ben Lisa
Met mijn expertise in marketing, PR en branding help ik bedrijven hun merk te versterken, door een commerciële focus te combineren met een creatieve mindset.
Met mijn enorme passie voor mode en een diploma Communicatiewetenschap op zak begon ik 12 jaar geleden mijn carrière bij de lancering van het modebedrijf NIKKIE. Als één van de eerste medewerkers was ik vanaf het begin verantwoordelijk voor Marketing, PR en Events. Samen bouwden we het bedrijf op van nul omzet tot het snelstgroeiende modemerk van Nederland.

“ Een ware transformatie van start-up naar miljoenenbedrijf én toonaangevende speler in de lifestylebranche ”

MIJN EXPERTISE
Als Marketing Director was ik verantwoordelijk voor het ontwikkelen én uitvoeren van de marketingstrategie.
Wat begon met een klein, gedreven team van 5 mensen, groeide uit tot een internationaal miljoenenbedrijf met meer dan 300 medewerkers. Het oorspronkelijke damesmodemerk transformeerde naar een veelzijdige onderneming met zes succesvolle merken, variërend van kinderkleding (NIK&NIK) en damesmode (NIKKIE en FIFTH HOUSE) tot skiwear, beauty en homeproducten.
Ik speelde een cruciale rol in de opzet, lancering en groei van zes merken, waarbij ik waardevolle ervaring opdeed in verschillende markten en doelgroepen. Zonder groot budget of uitgebreid team leerde ik al snel creatieve, praktische en kostenbewuste oplossingen bedenken. Deze hands-on aanpak heeft me vooral geleerd hoe je met slimme, efficiënte keuze snel resultaten boekt.
Met 12 jaar ervaring en een bewezen effectieve aanpak weet ik wat in elke groeifase nodig is. Nu help ik bedrijven in diverse branches en groeifasen met slimme, kostenbesparende en effectieve marketing- en brandingstrategieën. Mijn klanten komen uit diverse sectoren, waaronder mode, beauty, lifestyle en coaching.
IK HERKEN JOUW SITUATIE
Ik begon bij een start-up zonder hoge marketingbudgetten in een trendgevoelige markt, omringd door talloze concurrerende merken. Het doel was zo groot mogelijke impact maken met zo min mogelijk middelen.
Dit betekende interviews regelen met grote internationale magazines, onderhandelen met celebrities, opvallende fashion shows organiseren op iconische locaties zoals Disneyland Parijs en de Ziggo Dome en het maken van keuzes over investeringen. We deden alles zelf intern, zonder dure PR- of eventbureaus.
Deze manier van werken heeft me gedwongen creatief en pragmatisch te denken. Het draaide om plannen maken die niet alleen veel impact maakten, maar ook uitvoerbaar en kostenefficiënt waren. Dit heeft me geleerd om slimme, low investment marketingoplossingen te bedenken die niet alleen onderscheidend zijn in de markt, maar zowel op korte als lange termijn resultaten opleveren. Een fantastische tijd! En nu? Nu doe ik hetzelfde voor diverse bedrijven in verschillende groeifasen. Fantastisch werk, waarbij ik een bijdrage mag leveren aan het grote succes!
